|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Camel- 11 Październik 2008, 13:16 |
Problemy z gazem na I i II biegu. |
Autor |
Wiadomość |
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 18:43
|
|
|
Zawór odbija w momencie, gdy butlę napełnisz w ok. 80%. Reszta jest buforem bezpieczeństwa (temperaturowa rozszerzalność gazu).
Na Twoim miejscu zmieniłbym gazownika. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 19:06
|
|
|
Jak odcina jeden cylinder, to możesz mieć to samo co BEENN - miał na jednym cylindrze złą dysze założoną (za dużą), i paliwo się przelewało - mimo dobierania równej dawki gazu przez wtryskiwacz, gazu lało się za dużo na ten jeden cylinder, a komputer benzynowy odłączał cylinder i wchodził w tryb awaryjny.
Jeśli masz polską instalkę to pewnie STAGa jakiegoś. Mam oprogramowanie do niego i bez problemu mozna regulować dużo dużo opcji i dopasować to dobrze do samochodu. Gazownik zapewne zakładał Ci kit instalacyjny - dowiedz się coś więcej na ten temat, być może założył po prostu za słabą - poza tym M111tki (te silniki 1,8, 2,0 i 2,2/2,3) są wybredne na listwy wtryskowe.
Poza tym wielu gazowników nie ma bladego pojęcia co robi. (Patrz temat z adurwebem ). Jeśli samochód dobrze działa na benzynie, to nie ma siły, dobrze dobrana i przede wszystkim USTAWIONA instalacja musi działać dobrze. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 21:50
|
|
|
Camel- napisał/a: | poza tym M111tki (te silniki 1,8, 2,0 i 2,2/2,3) są wybredne na listwy wtryskowe. |
Jak się daje listwy szybsze / wolniejsze to średnica dysz też musi byc odpowiednia - święta zasada |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
goner
Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 17 Skąd: lubin
|
Wysłany: 16 Wrzesień 2008, 21:27
|
|
|
tez od 3 tygodni używam gazu w 1.8 tyle ze 98 rok, instalacja brc sequent24 , smiga jak ta lala, w miescie 11, w trasie 9,5 -10, nic nie pryka nie szarpie, więć u ciebie ewidentnie cos spierdzielił gazowanik, reklamacja swięta rzecz!!!! |
_________________ w202 1.8 kombi, 1998, wdb2020781f772946 lpg
w201 2.0e 1988, po lifcie, lpg
"bez gwiazdy nie ma jazdy" |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2008, 11:50
|
|
|
Gomezio napisał/a: | Reszta jest buforem bezpieczeństwa (temperaturowa rozszerzalność gazu). |
Raczej ci chodzi o "prężność par" |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
adurweb
Visca El Barça!
Dołączył: 22 Wrz 2007 Posty: 634 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 14 Listopad 2009, 00:25
|
|
|
Ja przez około pół roku po zamianie instalacji nie miałem żadnego problemu z LPG, auto wręcz latało. Ale od jakiegoś czasu mam identyczny problem, tez mi muli na I i II biegu (ale nie zawsze, przeważnie na zimnym silniku) i w tedy potrafi nawet czasem strzelić przy ruszaniu. Strzela tylko przy jakimś dużym obciążeniu jak właśnie ruszanie. Strzeli mi tak raz albo dwa razy w miesiącu, zgaśnie, odpalam i jadę dalej już bez mulenia. Jak po jakimś czasie zaczyna mi znowu mulić to wiem, że za kilka dni strzeli, itp itd...
Świece mam nowe, sprawdzane miałem kable i cewki.
Może ciągnie mi jakieś lewe powietrze, bo jakoś mój filtr powietrza mi się nie podoba, jakiś jest powykręcany w tej obudowie, a nie mam u kogo zobaczyć jak wygląda u innego, może obudowa filtra jest walnięta. Czy po zdjęciu pokrywy z obudowy filtra, sam filtr jest równo ułożony? U mnie jest strasznie wykręcony. |
_________________ MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.
cykl mieszany.
|
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 14 Listopad 2009, 12:52
|
|
|
A czy to nie jest wina temperatury? Jeżeli stacja "krzak" kupuje i sprzedaje gaz za mniejsze pieniądze mogą nie zwracać uwagi na paliwo zimowe. Już powinno takie być na stacjach. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,062 sekundy. Zapytań do SQL: 6
| |
|